wtorek, 21 kwietnia 2015

ROCKOWY LOOK

Cześć ! Uparłam się dziś od rana, że muszę zrobić post, oczywiście wcześniej nawet nie wyjrzałam na dwór zobaczyć, jaka jest pogoda. Wyszykowałam się, uczesałam i wyszłam... Włosy zawiewały mi na twarz, spódniczka falowała w każdą stroną a ja klęłam pod nosem, że pewnie żadne zdjęcia nie wyjdą. Ale jak zawsze mój fotograf się spisał i miałam, z czego wybrać kilka najlepszych zdjęć do dodania. 
Jutro w końcu na kilka dni przylatuje siostra, więc jak czas nam pozwoli to może pojawi się podwójny look na blogu. A jak nie to nadrobimy to na wakacjach :)

Dzisiejsza stylizacja w nieco innych klimatach, czyli bardziej 'rockowych'. 
Jak widać czarny to dominujący kolor. Jednak nadruk na koszulce sprawia,  że nie wyglądam jak czarny łabędź.  Od czasu do czasu lubię założyć coś, w czym nie wyglądam do końca grzecznie, bo w końcu taka stylizacja również oddaje mój charakter. 

Jeżeli macie pytania - http://ask.fm/kamilcia2804

spódniczka -boohoo.com    |    koszulka - house     |   buty,okulary - nnn    | 

















36 komentarzy:

  1. Świetny look, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w takiej bardziej rockowej stylizacji ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba! A najbardziej to makijaż i fryzura,haha :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisze się *łabądź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie specjalnie sprawdzałam jak poprawnie się pisze i słowo *łabądź nie występuje w słowniku :) Ale może ktoś bardziej wyuczony się wypowie ? Bo pewności w sumie nie mam :)

      http://sjp.pl/%B3ab%EAd%BC

      Usuń
    2. Pisze się łabędź :)))))

      Usuń
    3. łoo, to dobrze wiedzieć, byłam pewna, że łabądź :D warto czytać Twoje posty w takim razie.
      super stylizacja :*

      Usuń
  5. wszystko fajnie, tylko śmieszna fryzura :D a i nie ubieraj czarnych rajstop, już i tak masz chude nogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi one nie przeszkadzają, więc nigdy nie zrezygnuje z czarnych rajstop czy spodni, bo jednak na pierwszym miejscu stawiam swoje upodobania :)

      Usuń
  6. Polecam czytać więcej książek wtedy będziesz miała lepsze składniowo zdanie...te niestety ciężko się czyta, są trochę pisane ;na siłę' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam sporo a do zaglądania do mnie przecież nikogo nie zmuszam :)

      Usuń
  7. Kamilko ktoś chce zabłysnąć na Twoim blogu, ale nie przejmuj się w ogóle. Dla mnie świetnie prowadzisz bloga, masz piękne zdjęcia i stylizacje coraz lepsze więc oby do przodu. powodzenia ;-***

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Nie przejmuje się, bo każdy z czytelników ma prawo do swojego zdania. Tu zaglądają osoby, które chcą. Więc albo z czystej ciekawości, albo po prostu kogoś interesuje to co tu dodaje :)

      Usuń
  8. Dla mnie to jest taki właśnie rockowy luck połączony z delikatnym uroczym przez tą spódniczę :*
    Ale wszystko świetnie do siebie pasuje! :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu "dobre rady" są zawsze tylko z anonima? A zdjęcia jak zawsze bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia dobra rada nigdy nie podpisze się nazwiskiem. Chociaż jestem pewna, że znamy się osobiście :)

      Dziękuje kochana :*

      Usuń
  10. Ale cudownie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cyudna stylizacja<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz - spódnica dodaje lekkości i uroku, a poza tym to kocham czerń:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i piękne kreski (ja bym nigdy takich prostych nie zrobiła XD)
    Pozdrawiam :)
    http://wiktoria-wolna.blogspot.com/2015/04/po-prostu-zyj.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, młodzieżow astylizacja! Genailne lliry oraz odjazdowa bluzka! *.*

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się ten look!
    Wszystko świetnie dopasowane. Moje ulubione kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look , lubię taki :) Obserwuje , zapraszam do mnie :)
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja.!

    http://probki-i-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. doskonale cie rozumiem wiem jak to jest sie wybrac na zdjecia a pogoda... no nie pomaga :) jednak wyszlo swietnie! spodnica jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka skradła moje serce <3 :D

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładnie wyglądasz !
    sliczna bluzka !

    Zapraszam !"
    http://karolina-nosal.blogspot.com/2015/04/up.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna spódniczka ! stylizacja jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ ty jesteś śliczna :) !!! stylizacja bardzo mi się podoba a koszulka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś przepiękną kobietą! :) :* stylizacja jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw :D Spódniczka jest przeurocza :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham takie spodniczki, osobiscie wole pastele ale tobie jest naprawde Slicznie

    Www.simplyalmostboring.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje kochani za komentarze !