poniedziałek, 21 marca 2016

KHAKI BOBMER

W kalendarzu wybiła astronomiczna wiosna, prognoza pogody na najbliższe dni napawa mnie optymizmem, że może jednak zajączka ze śniegu nie trzeba będzie lepić :) 

Poniższa stylizacja jest jak najbardziej adekwatna do panującej pogody. Kurtka typu bomber to chyba największy hit kolekcji wiosennych, ja wybrałam tą w kolorze khaki.  
Osobiście stała się moją ulubioną i ostatnio noszę ją nałogową, łącząc na milion sposobów. 
Poniżej moje ulubione połączenie z białą koszulą i białymi adidasami. 

Kurtka - TUTAJ ( klik ) |   Koszula - TUTAJ  ( klik )

Spodnie - tally weijl   | Buty - adidas zx flux

















19 komentarzy:

  1. piekne zdjecia
    kurtka na Tobie leży idealnie
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  2. jakiego podkładu używasz? może post o makijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bourjois healthy mix, już był post o makijażu i używam praktycznie cały czas tych samych kosmetyków :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, linki poklikane :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  4. bomber jacket są coraz popularniejsze, a Ty w niej wyglądasz świetnie,
    strasznie przypominasz mi Ninę Dobrev :D

    TWOSISTERSBLOOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te kurtki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Poniższe zdjęcia i stylizacja prezentują się genialne!
    Piękna kurteczka :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie! Podziwiam tak czyste zx fluxy haha
    Chyba też się skuszę na tę kurteczkę :)
    Poklikne :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie w niej wyglądasz ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomber rządzi :) świetnie Ci w takim kolorze :)
    Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na żywo ta bluzka wygląda jeszcze śliczniej niż na zdjeciach:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś tą czarną bomberkę którą masz ubraną na jednym ze zdjęć na instagramie? Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny bomber! Sama zamówiłam ostatnio podobny, ale nie wiem czy nie skusić się jeszcze na taki jak Twój :D
    Idealnie go połączyłaś :)
    Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. makan sekoteng di atas semen minggir orang ganteng mau ngomen:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. latest Celebrity Style and Fashion news.. Click Here

    High End Fashion Events

    OdpowiedzUsuń
  15. Always a fan of the jeans and heels look! :)

    Very stylish with the bomber jacket! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  16. I guess this blog is perfectly incomparable.

    salomesirens.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje kochani za komentarze !