wtorek, 7 lutego 2017

Nowy post - nowy blog !

Microblanding - efekty ! Więcej na blogu : 



2 komentarze:

  1. cześć. kiedyś przypadkiem zobaczyłam Cię na photoblogu. U jakiejś tam dziewczyny na zdjęciu. I pamiętam, że wtedy byłaś ładna, ale nie obraź się nie wyróżniałaś się z tłumu. A teraz jesteś piękna!! Każda kobieta powinna zazdrościć Ci urody, delikatności, naturalności. Czasami wchodziłam na Twoje zdjęcia i patrzyłam z zazdrością, że można Aż tak się zmienić na plus. Pamiętam jak Wstawiłaś zdjęcie sukienki ślubnej z napisem bodajże ,, kto mi taką uszyje?''. Była prześliczna, naprawdę masz gust! Nie wiem co wydarzyło się w Twoim życiu teraz bo to nie moja sprawa. Ale pamiętaj, że z taką urodą, z takim fajnym podejściem do życia możesz naprawdę dużo. Wiem, to tylko opinia obcej baby. Ale naprawdę podziwiam Cię, bo wydaje mi się, że coś złego wydarzyło się w Twoim życiu. Ale udało Ci się wstać. Zazdrość to nie jest dobre uczucie. Ale zdrowa zazdrość chyba nie jest taka zła, dlatego tak zdrowo Ci zazdroszczę;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje kochani za komentarze !